رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برنامه‌های تئاتری خود در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می گوید.

رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی "حوزه هنری" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران درباره "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: درباره بحث تئاتر در حوزه هنری همیشه سعی شده تا آثار اجرایی با حداقل امکانات و مزایای مالی دولت اجرا و کارها به انجام برسد.   
 
وی ادامه داد: در دو سال گذشته و در طول دوران مدیرتیم در حوزه هنری سعی کردم که کارهای ایرانی در سالن‌های حوزه هنری اجرا شود.
 
 این کارگردان افزود: هم‌چنین از مدت‌ها قبل کارگروه اقتباس از انقلاب و دفاع مقدس را تشکیل داده‌ایم که نتیجه‌ی تلاششان را در چند سال آینده خواهیم دید.  
 
کارگردان "گمشدگان دریا" عنوان کرد: بهره گیری از نیروهای جوان و دانشگاهی چه در شورا و چه در اجراهای سالن‌های حوزه هنری،از مهمترین برنامه‌هایمان در سال گذشته بود و علاوه بر آن نیز از مقوله طنز نیز غافل نشدیم و سعی کردیم آثاری مخاطب پسند را در حوزه هنری اجرا ببریم که در آخرین اجرا حوزه هنری که بعد از تعطیلات نیز به اجرایش ادامه خواهد داد این امر رعایت شده است. 

وی تصریح کرد: بنده معتقدم در سال 93 در صورتی اتفاق برای تئاتر می‌افتد که تئاتر از جانب مدیران کلان حمایت شود، که منظورم فقط مدیران تئاتری نیست بلکه از جانب مجلس، صدا و سیما و دولت این امر باید مسجل شود. در غیر این صورت تئاتر ما، تئاتری حقیر و محجور خواهد بود.
 
امینی بیان کرد: معتقدم احیای سند توسعه تئاتر خیلی مهم است زیرا ارگان‌هایی چون دولت، مجلس و صدا و سیما را ملزم به حمایت از تئاتر می‌کند.  
 
وی خاطر نشان کرد: مسئله احیای سند توسعه تئاتر را با "حسین طاهری" رئیس مرکز هنرهای نمایشی مطرح کرده‌ام که وی از این مسئله به شدت استقبال کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، حوزه ، برنامه ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار