مرحله دوم پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش " تانگوی تخم مرغ داغ " به كارگردانی هادی مرزبان كه از 4 اردیبهشت‌ در تالار وحدت روی صحنه می رود؛ از یکشنبه 17 فروردین آغاز شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی ، در مرحله اول پیش فروش بلیت،‌ بیش از نیمی از ظرفیت سالن تالار وحدت به فروش رسید و سایت " تئاتر نت " قصد دارد از امروز مرحله دوم پیش فروش بلیت نمایش با تخفیف وی‍ژه 10 درصدی را آغاز کند.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را كه با قیمت 25000 هزار تومان عرضه خواهدشد، برای 2 روز نخست اجرا با تخفیف 10 درصدی و با قیمت 22500 هزار تومان خریداری کنند.

همچنین به زودی اسامی برندگان قرعه كشی 100 خرید اول كه در 4 روز نخست اجرا اقدام به خرید بلیت کرده‌اند؛ اعلام خواهد شد.

دانشجویان رشته تئاتر و سینما می‌توانند برای خرید بلیط با تخفیف ویژه دانشجویی برای 9 روز اول اجرا با شماره 09352626100 تماس بگیرند.

علی نصیریان، امین زندگانی، فرزانه كابلی، فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار بازیگران این نمایش 100 دقیقه‌ای هستند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت عکس و فیلم نمایش می‌توانند به سایت " تئاتر نت " به نشانی www.theatrnet.com/ مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار