رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال تاکید کرد که باخت فنی روز قبل تیم همیاری زنجان ربطی به مسابقه دوم ندارد. سرمربی همیاری نیز تاکید کرد چند بازیکن تیمش آماده بازی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شرایط تیم بسکتبال همیاری زنجان بعد از باخت 20 بر صفر شب گذشته هنوز هم مبهم است و حتی صحبت از حذف این تیم بعد از حاضر نشدن در دیدار اول مطرح شد اما کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون می گوید: تیم همیاری تنها امتیاز بازی اول را از دست داد و در صورت آمادگی، این تیم می تواند در دیدار دوم بازی کند. در این میان تنها اگر کسی مدعی خسارت بود باید به کمیته انضباطی مراجعه و شکایت کند.

آقاکوچکی: مدیرعامل باشگاه از طریق رسانه ها با ما صحبت کرد!

عباس آقاکوچکی سرمربی همیاری زنجان هم با تاکید براینکه هنوز منتظر تماس از سوی مسئولان باشگاه است، گفت: من به همراه چهار بازیکن به سالن دانشگاه آزاد رفتیم و وحید نوروزی هم در راه بود اما سرپرست تیم به سالن نیامد که لباس بازیکنان و کارت بازی را به همراه بیاورد. ما به حساب مصاحبه مدیرعامل باشگاه به سالن رفتیم که گفته بود تیم برای بازی برود و ما هم پول بازیکنان را می دهیم اما بعد از این مصاحبه هیچ کسی از زنجان به سالن نیامد که حرفشان را باور کنیم.

وی اضافه کرد: حتی بازیکنان زنجانی هم به تهران نیامدند و مشکل اصلی ما این است که از سوی باشگاه نه یک تماس با ما می گیرند و نه به تماسهایمان پاسخ می دهند که تکلیف خود را بدانیم. جالب اینجا است که مدیر باشگاه ما را برای صحبت لایق ندانسته و از طریق مصاحبه اعلام کرده، تیم برای بازی به تهران برود بعد هم هیچ نماینده ای از زنجان را به تهران نمی فرستند که بازی انجام شود.

سرمربی زنجان تاکید کرد: با تمام این شرایط ما هنوز هم آماده بازی هستیم. ابتدا به خاطر احترام به بسکتبال و بعد از آن هم برای اینکه هیچ بهانه ای برای باشگاه نگذاریم که برای مسابقه حاضر نشدیم. تیم ما نهایت تلاش خود را انجام داد و در بهترین جایگاه ممکن با شرایط موجود قرار گرفت. بحث بازیکنان هم بیشتر از مسائل مالی، اهمیت ندادن به شرایط تیم و ارتباط نگرفتن با مجموعه بود که باعث بی اعتمادی شد وگرنه تیم فولاد ماهان هم بدون پول و با مشکلات مالی بازی می کند اما ساکت مدیرعامل باشگاه همیشه در کنار تیم است و بازیهای آنها هم انجام می شود به شکلی که حتی ذوب آهن را هم شکست دادند. در حالی که من از روز 15 اسفند سال 92 به بعد موفق به هیچ تماسی با مسئولان باشگاه نشدم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همیاری ، زنجان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار