رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل 93-94 به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پریا شهریاری-رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: با توجه به اینکه سازمان جهانی فوتبال ساحلی جهت تست یکسری قوانین جدید رشته فوتبال ساحلی و ایجاد تغییرات مسابقات بین قاره ای جهان که سال گذشته به میزبانی دبی برگزار شد، با قوانین جدیدی از جمله محدود کردن ضربات پنالتی ، زمان 4 ثانیه و .... برگزار کرد، اما در کارگاه آموزشی که برای مسئولین فوتبال ساحلی در دبی و در حین مسابقات برگزارشد اعلام کردند این پیشنهادات قرار است به هیات رئیسه فیفا ارسال و پس از تصویب و طی بخشنامه ای به فدراسیون های عضو اعلام شود تا در نهایت این مقرارت جدید قابلیت اجرایی در مسابقات آتی را داشته باشد. 

وی افزود: با توجه به این موضوع و استعلام مجدد از سازمان جهانی فوتبال ساحلی،  قوانینی که در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی 2013 اجرا شد در لیگ کشورمان قابلیت اجرایی دارد و تا زمان ارسال بخشنامه رسمی از سوی فیفا قوانین جدیدی که در رقابتهای بین قاره ای جهان به میزبانی دبی برگزار شد، قابلیت اجرایی ندارد.

شهرياري در پایان خاطرنشان کرد: بر همین اساس مسابقات لیگ برتر فصل 94-93 که قرار است از اواسط اردیبهشت ماه شروع شود طبق قوانین Laws of the Game  که در مسابقات جام جهانی 2013 تاهیتی اجرا شد، برگزار می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شهریاری ، استعلام ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار