مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پارلمان اروپا از دریچه منطق با ملت ایران سخن بگوید ، مشورت شرمن با متخصص اتمی آمریکا + عکس ، مان در جمع خبرنگاران: اتحادیه اروپا و 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای ایران متحد هستند/ درباره قطعنامه پارلمان اروپا گفتگو نخواهیم کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مذاکرات ایران و 1+5 در سطح معاونین آغاز شد/ تخت روانچی: سیگنال‌های خوبی در مذاکرات احساس می‌شود/ مایکل‌مان: اتحادیه اروپا و 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای ایران متحد هستند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/1/18/2153156_957.jpg

 مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون در نشست خبری گفت: ما در اتحادیه اروپا و گروه 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای ایران اتحاد داریم و متحد هم می‌مانیم.

لغو سفر هیئت پارلمانی ایران به اروپا در پاسخ به قطعنامه اخیر

 سفر هیئت روابط پارلمانی ایران و اروپا در پاسخ به قطعنامه اخیر این پارلمان لغو شد.

هیچ مورد اختلافی پس از پرونده اوکراین بین روسیه و اعضای 1+5 بوجود نیامده است/ اگر اختلافی وجود نداشت مذاکره‌ای هم نبود
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: هیچ مورد اختلافی پس از پرونده اوکراین بین روسیه و دیگر اعضای 1+5 بوجود نیامده است و من هیچ نشانه‌ای از این موضوع نمی‌بینم.

جزئیات جلسه حزب اسلامی کار/ بررسی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و ورود به انتخابات مهمترین موضوعات مورد بحث

 سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به جزییات جلسه شب گذشته این حزب گفت: شرح وظایف جدید برای شورای سیاسی و انتخابات مجلس از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

مان در جمع خبرنگاران: اتحادیه اروپا و 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای ایران متحد هستند/ درباره قطعنامه پارلمان اروپا گفتگو نخواهیم کرد
 مایکل مان سخنگوی کاترین اشتون در نشست خبری در وین با بیان اینکه در این دور فقط درباره موضوع هسته‌ای گفتگو می‌کنیم، گفت: ما در اتحادیه اروپا و گروه 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای ایران اتحاد داریم و متحد هم می‌مانیم.

نشست خبری "مایکل‌مان" آغاز شد

 دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

مشاور جدید تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای ايران كیست؟

 "جمشید ممتاز" از اعضای تیم کشورمان در مذاکرات ایران و عراق برای اجرای "قطعنامه 598 " در ژنو بوده و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ عضو کمیسیون حقوق بین‌الملل سازمان ملل متحد بود و در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان رئیس آن انتخاب شد همچنین شایان ذکر است وی مشاور "صلیب سرخ" و از اعضای آکادمی حقوق بین‌الملل لاهه است.

پارلمان اروپا از دریچه منطق با ملت ایران سخن بگوید

 نماینده مردم سیرجان با بیان این که اعضای پارلمان اروپا دچار نوعی تنگی تصور شده‌اند گفت: به آن‌ها پیشنهاد می‌دهم سر عقل آمده و از دریچه منطق با ملت ایران سخن بگویند.

نظر آیت‌الله صافی گلپایگانی درباره دریافت یارانه نقدی+ تصویر نامه استفتا
آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به استفتائی درباره دریافت یارانه نقدی تاکید کرد: یارانه نقدی اگر از بیت‌المال باشد گرفتن آن برای اشخاصی که فقیر نیستند اشکال دارد و برای اشخاصی که فقیر هستند با اجازه مجتهد جامع الشرایط اشکال ندارد.

مشورت شرمن با متخصص اتمی آمریکا + عکس

"وندی شرمن" مذاکره‌کننده ارشد آمریکایی پیش از آغاز نشست ایران و 1+5 با متخصص اتمی این کشور "جیم تیمب" jim timbie مشورت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار