رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از نجات بیش از 99 تن توسط نجاتگران این سازمان از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، رضا شهرآبادی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های مختلف این شهرستان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سبزوار از ابتدای آغاز طرح امداد و نجات نوروزی که از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شد با استقرار چهار پست و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، چهار درمانگاه در محل این پایگاه‌ها و استقرار پزشک در آنها، پنج دستگاه آمبولانس، دو دستگاه ست نجات، دو دستگاه خودرو کمک‌دار عملیاتی، 600 نفر روز نجاتگر و اسقرار یگان امداد هوایی در محورهای مواصلاتی این شهرستان توانست به ارائه خدمات به هموطنان عزیز بپردازد.

وی با اشاره به وقوع بیش از 39 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار تصریح کرد: هشت مورد از این حوادث مربوط به تصادفات و 31 مورد نیز مربوط به واژگونی خودرو می‌شود.

این کارشناس امداد و سوانح کشور ادامه داد: در این حوادث بیش از 100 نفر حادثه دیده‌اند که از این تعداد بیش از 73 تن مصدوم شده که 19 تن از آنان در محل درمان سرپایی و 54 تن نیز به بیمارستان برای انجام امورات درمانی منتقل  شده‌اند.

وی افزود: بیش از 180 تن نیز در طول مدت طرح نوروزی به درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه‌های جاده‌ای مراجعه کرده خدمات دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، هلال احمر ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.