به دنبال ظرفيتهاي ديگري به جزاعتبارات ملي و استاني چه از طريق تهاتر اراضي دولتي و يا فروش سهام كارخانجات دولتي هستيم تا با اقدام به موقع ، سريعتر به نقدينگي دست پيدا كرده و روند پروژه هاي استان تهران سريع تر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،فريبرز واحدي مدير كل راه و شهرسازي استان تهران با اعلام اين مطلب در اولين گردهمايي نوروزي مشاوران و پيمانكاران حوزه راه و مسكن اداره كل راه و شهرسازي استان تهران گفت: از شما متشكرم كه با همه فراز و نشيب هاي موجود و نبود نقدينگي پاي كار آمديد، دست شما را به نشانه ادب و احترام مي فشارم و براي حضور پررنگ شما در سال اقتصاد مقاومتي متشكرم، اميدوارم در پرداخت مطالبات آخر سال حقي از كسي ضايع نكرده باشيم.

مدير كل راه و شهرسازي استان تهران در ادامه گفت: براي پروژه هاي شاخص بخش حمل و نقل به دنبال سرمايه گذاران بزرگ هستيم، آزاد راه بيروني تهران به طول 150 كيلومتر از جمله همين پروژه ها تلقي مي شود.

واحدي خطاب به مديران عامل پيمانكار و مشاور گفت: پيشنهادات و انتقادات خود را به هر صورت كه مايليد ارائه كنيد و مطمئناً از تمامي اين نظرات در پيشبرد اهداف اداره كل استفاده خواهد شد.

در قسمت ديگري از اين برنامه مهندس علي آزاد دبير انجمن شركتهاي راهسازي ايران گفت: انتظار جامعه پيمانكاران اين است كه در نهايت براي حفظ منافع مالي كشور هم كه شده متضرر نشوند، بنده خودم شاهد بودم كه مقام عالي وزارت راه و شهرسازي دكتر آخوندي با چه مشقتي 810 ميليارد تومان از مطالبات پيمانكاران را زنده كردند، ما بايد پيمانكاران و مشاوران خوبمان را حفظ كنيم و به دنبال حداقل ها نباشيم، حتي قانون مناقصه نيز ما را موظف به انتخاب قيمت هاي منطقي كرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار