"عمده فروش" شیشه دستگیر شد/پخش مواد با اسلحه

اوباشی که با اسلحه اقدام به توزیع عمده مواد مخدر از نوع شیشه می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی متعدد اخبار و اطلاعات اهالی شهرک ولیعصر مبنی بر فعالیت مجرمانه فرد شرور و خطرناکی به نام بشیر که در زمینه پخش عمده مواد مخدر از نوع شیشه و حمل سلاح گرم و سرد و همچنین درگیری و شرارت فعالیت دارد. پلیس دستگیری وی را در الویت کار خود قرار داد.
 
به دنبال این موضوع ماموران و کارآگاهان کلانتری شهرک ولیعصر اقدامات گسترده خود را در راستای دستگیری متهم آغاز کرده و توانستند، متهم را با خودروی سواری پراید در یکی از خیابان‌های همان منطقه شناسایی و ردیابی کنند.
 
در ادامه چند اکیپ پلیس برای دستگیری متهم راهی شدند و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در نهایت با شلیک چند تیر جنگی خودرو را متوقف ساختند و  متهم را به همراه همدستش احمد که در زیر صندلی پنهان شده بود دستگیر کرده و به پایگاه انتقال دادند.
 
بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران در بازرسی از داخل خودرو متهمان مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع شیشع ، تعداد چاقو و قمه کشف و ضبط کردند.
 
رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر سرهنگ علی کبودوند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با دستگیری متهم موجی از خوشحالی در شهرک ولیعصر به وجود آمد و متهمان نیز با تسکیل پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار