اصغرزاده در جمع خبرنگاران:

عارف سرمایه لازم را برای ایجاد تشکیلات سیاسی دارد

یک فعال اصلاح‌طلب گفت:‌ عارف سرمایه‌ای به دست آورده که باید از این سرمایه استفاده کند، حتی می‌تواند سرلیستی برای انتخابات مجلس و حضور در مجلس باشد

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ابراهیم اصغرزاده فعال اصلاح‌طلب در مراسم ختم پدر همسر محمد خاتمی در جمع خبرنگاران در مورد حمید ابوطالبی گفت: وی مترجم بود و در بخش تصمیم‌گیری‌های جدی حضور نداشت که اینگونه عکس‌العمل نشان می‌دهند.  
 
وی ادامه داد:‌ ابوطالبی جزء مترجمین موقت بود و در تسخیر لانه جاسوسی حضور نداشت و جزء اقدام‌کننده‌ها نیز نبود و از اشخاصی بود که در کارها به صورت پروژه‌ای شرکت می‌کرد.  
 
اصغرزاده در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت می‌کنند یا خیر؟ اظهار داشت: حتما شرکت می‌کنند اما من کاندیدا نمی‌شوم.  
 
وی با اشاره به کاندیداتوری عارف در انتخابات گذشته تصریح کرد:‌عارف سرمایه‌ای به دست آورده که باید از این سرمایه استفاده کند، حتی می‌تواند سرلیستی برای انتخابات مجلس و حضور در مجلس باشد.  
 
اصغرزاده ادامه داد:‌ فکر می‌کنم این سرمایه بیشتر تشکیل یک حزب است و اگر عارف شجاعت داشته باشد و این سرمایه را در میان بگذارد می‌تواند با جمع‌آوری دوستان تشکیلات سیاسی راه بیاندازد که به نفع خودش است.  
 
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: فعال ، تسخیر ، ابوطالبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار