کرمان/دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان:

با رییس مجلس شورای اسلامی "در تهران"

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، در تشریح دیدار اعضای این مجمع با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ در این دیدار دکتر لاریجانی بر ضرورت رفع موانع فعالیت بخش‌ خصوصی به‌ویژه در حوزه معادن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان  ،حجت الاسلام امیری در تشریح دیدار دیروز مجمع نمایندگان استان کرمان و استاندار این استان با دکتر علی لاریجانی ، گفت: در این دیدار علیرضا رزم حسینی استاندار استان کرمان به تشریح برنامه‌های خود برای توسعه این استان در مباحث اقتصادی و رفاهی و افزایش تعامل با مجمع نمایندگان کرمان پرداخت.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب ، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات استاندار کرمان مبنی بر بروز موانع برای فعالیت بخش‌های خصوصی و بخش‌های معدنی به‌ویژه در حوزه معادن سنگ آهن، افزود: رئیس مجلس در این نشست رفع موانع این بخش‌ها را ضروری خواند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس، افزود: رئیس مجلس در دیدار با مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تأیید و تشکر از گزارش رزم حسینی استاندار کرمان، بر آمادگی مجلس برای رفع و اصلاح قوانین مسیر توسعه تأکید کرد./س


برچسب ها: دیدار ، استاندار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.