به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ طبق گزارش ها سامسونگ توانسته سهم خود از بازار تبلت ها را در ابتدای سال میلادی تا 23% افزایش دهد.یکی از مدیران اجرایی این شرکت اعلام کرد که این شرکت در ربع اول سال میلادی 14 میلیون تبلت را به فروش رسانده است.
تعداد اعلام شده بیشتر از رقم فروخته شده در سه ماهه گذشته این شرکت است. شرکت سامسونگ در سال2013 تعداد 40 میلیون تبلت فروخته است.
آخرین سهم شرکت سامسونگ از بازار تبلت هنوز پایین تر از شرکت اپل قرار دارد. سهم شرکت اپل از بازار تبلت 30% است و این امر را مدیون خانواده iPad است. شرکت کره ای سامسونگ نیز در نظر دارد تا با فروش 100 میلیون تبلت در سال جاری از رقیب دیرینه خود پیشی بگیرد. این شرکت کره ای تلاش می کند تا در هر قیمتی و برای هر سطحی تبلت تولید کند و نسل 4 تبلت های سامسونگ Galaxy tab نیز در راه است.