شور و شوق نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تمام طول سال جریان یابد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب به روزهای آغازین خود نزدیک می‌شود تا باز هم مانند سالیان پیش، علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی را به خود جذب کند.

باز هم مصلای تهران پر رفت‌وآمدترین مرکز تهران می‌شود و افراد زیادی از شهرهای دور و نزدیک می‌آیند  و با حضور خود عرضه کتاب‌های متفاوت و متنوع در نمایشگاه کتاب به مصلای تهران رنگ ‌و بوی متفاوتی می‌دهند.

رنگ و بوی کاغذ در فضای مصلی می‌پیچد و انبوه مردم را به سوی خود سرازیر می‌کند در روزهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شلوغ‌تر از همیشه می‌شود تمام راه‌های منتهی به مصلا، ترافیک را از نوعی دیگر تجربه می‌کند.

دانشجویان به امید یافتن کتاب‌های خود به نمایشگاه‌های خود به نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌آیند تا شاید با قیمتی مناسب‌تر، منابع مورد نظرشان را تهیه کنند از دانشگاه‌های سراسر کشور به نمایشگاه‌ مراجعه‌ می‌کنند بلکه از فقر کتابخانه‌هایشان بکاهند و با بودجه اندک دانشگاه سیل عظیمی از کتاب را به کتابخانه‌های خود سرازیر کند.

نمایشگاه شلوغ و سودای کتابخوانی در بین مردم زیاد می‌شود ای کاش این شور و شوق فقط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتهی نشود و در تمام طول سال جریان یابد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار