مردی که با یک لیوان آب میوه مسموم اقدام به سرقت از مسافران اتوبوس می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  روز گذشته ماموران واحد گشت کلانتری پایانه جنوب در داخل ترمینال به شخصی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شده و او را بازداشت کردند.
 
در بررسی های اولیه از متهم چهار دستگاه گوشی همراه کشف شد و به دلیل صبحت های ضد و نقیض متهم، وی جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل گردید.
 
در کلانتری کارآگاهان که متوجه شده بودند فرد دستگیر از سارقان حرفه ای می باشد ، گوشی های همراه متهم را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که تمامی آنان سرقتی بوده است.
 
در ادامه ماموران توانستند صاحب یکی از گوشی های همراه را پیدا کرده و در تماسی تلفنی دست این سارق حرفه ای را رو کنند.  
 
مالباخته در صحبت با ماموران بیان داشت: روز گذشته از طریق اتوبوس مشهد عازم تهران بود که مرد جوانی در اتوبوس کنار او نشست و شروع به صحبت کرد، دقایقی از این صحبت نگذشته بود که مرد جوان آب میوه ای به او تعارف کرد و وی نیز پس از خوردن آن در خوابی عمیق فرو رفت و زمانی که توسط راننده اتوبوس در ترمینال به هوش آمد دریافت که تمامی اموالش به سرقت رفته است.
 
رئیس کلانتری پایانه جنوب سروان خلیل لطفی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران،  گفت: ماموران پس شنود گفته های مالباخته توانستند راننده آن اتوبوس را در ترمینال پیدا کرده و وی نیز با تائید صحبت های مالباخته و همینطور شناسایی سارق بیان داشت که این فرد در بین مسیر مشهد به تهران به طرز عجیبی از اتوبوس پیاده شده و متواری گشت.
 
گفتنی است متهم در پایان بنا به دستور قضایی جهت کشف سائر جرائم و شناسایی سایر مالباختگان در اختیارایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سرقت ، مسافر ، مسموم ، حوادث ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار