رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان ازبرگزاری پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان، سوم و چهارم اردیبهشت خبرداد.

رضا کامیاب مقدس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام اینکه این کنفرانس بزرگترین همایش ملی کشور در زمینه مهندسی سازه و زلزله است ،گفت : شرکت کنندگان این کنفرانس در 5 سالن ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان به طور همزمان به ارائه مقالات خود می پردازند.

وی هدف ازبرگزاری این کنفرانس را بررسی همه جانبه دستاوردهای علمی متخصصان کشور در زمینه مهندسی سازه و زلزله و ارتباط مسئولان اجرایی با آخرین دستاوردهای علمی آنها عنوان کرد.

کامیاب مقدس برپایی کارگاه آموزشی سازه های فضا کار ، نمایشگاه کتاب مرتبط با گرایش های مهندسی عمران و معماری و رونمایی از نرم افزارهای مرتبط با مهندسی سازه را از برنامه های جانبی این کنفرانس برشمرد.

وی افزود: در پنجمین کنفرانس ملی سازه و زلزله 430 شرکت کننده از دانشگاه های سراسر کشور حضور دارند.

کامیاب مقدس با اشاره به اینکه تاکنون 460 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده ، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 173 مقاله پذیرفته شده است که به صورت شفاهی و پوستر ارائه می شوند.

وی افتتاح کلینیک پوست جهاد دانشگاهی ،آغاز ساخت میز لرزه و برپایی نمایشگاه دستاورد های علمی را از دیگر برنامه های امسال جهاد دانشگاهی استان کرمان اعلام کرد.

اضافه می شود: مراسم افتتاح کنفرانس ملی زلزله و سازه ساعت 8:30 سوم اردیبهشت در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز می شود./س

برچسب ها: کنفرانس ، میزبان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.