سرمربی تیم بسکتبال مهرام پیش از مرحله نیمه نهایی تلاش می کند جلوی جدی تلقی نکردن حریف از سوی بازیکنان خود را بگیرد.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط تیمش پیش از مرحله نیمه نهایی تأکید کرد: ما همان کاری را انجام می‌دهیم که از ابتدای فصل، در مرحله دوره‌ای و تمام مراحل دیگر انجام دادیم و تصور اینکه کار آماده سازی تیم برای موقعیت‌های مختلف فرق می‌کند اشتباه است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: بازیکنان باید یاد بگیرند که بدون توجه به هر موضوعی در هر مرحله سخت تلاش کنند، قطعاً هدف اصلی همه موفقیت‌ است اما اگر تلاش نکنیم این موفقیت به دست نمی آید.

وی در مورد وضعیت صمد‌نیکخواه بهرامی توضیح داد: هنوز نگرانی درمورد مچ پای صمد وجود دارد اما کادر پزشکی باشگاه مانند همیشه سعی می‌کنند این بازیکن رابه شرایط مطلوب برسانند.

هاشمی در رابطه با برداشت از صحبت‌های بازیکنانش که تیم دانشگاه آزاد را جدی تلقی نمی‌کنند، تأکیدکرد: اتفاقاً بازیکنانم یاد گرفته‌اند که اگر با تیم محلات هم بازی می‌کنند، کار را جدی بگیرند.

مطمئنم منظور آنها از حرفهایشان جدی نگرفتن حریف نبوده چون با افکار من آشنا هستند که مقابل هر تیمی به جای 100 درصد باید 150 درصد باشند. قطعاً تمام نفرات مهرام می‌دانند که چه مرحله سختی را پیش رو داریم.

وی در مورد بازی نکردن دانشگاه آزاد در پلی آف اشاره کرد: همیشه این شرایط را می‌توان از دو جنبه نگاه کرد. از یک طرف تیمی که درکوران بازیها باشد آمادگی زیادی دارد و ازطرف دیگر تیمی که استراحت کرده سالمتر است و خستگی کمتری دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: هاشمی ، مختلف ، هدف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار