استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در عرصه های مختلف آماده جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی بابادی گفت: استان کرمانشاه  شرایط و زیرساخت های لازم را برای سرمایه گذاری دارا می باشد.

وی اظهار کرد: استان کرمانشاه با توجه به شرایط و ظرفیت های خاص خود و همچنین موقعیت جغرافیایی و نزدیکی با کشورعراق می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش ها و عرصه های مختلف باشد.

وی با اشاره به امنیت و همچنین زیرساخت های خوب در استان برای سرمایه گذاری گفت: این استان مرز طولانی با کشور عراق دارد، لذا هرگونه سرمایه گذاری در استان برای سرمایه گذاران و صدور کالا به این کشور منافع خوبی را به دنبال خواهد داشت

رضایی بابادی ادامه داد : استان کرمانشاه آمادگی لازم را برای جذب سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران داخلی و خارجیدارا می باشد و بسترهای مناسبجهت تحقق این موضوع فراهم است.

وی بیان داشت: تمام جنبه ها و مسیرهای لازم برای سرمایه گذاری در استان برای مدیران مشخص شده، لذا هر مدیر و مسئولی در کرمانشاه برای سرمایه گذاری حمایت و پشتیبانی مناسب را به عمل خواهد آورد.

همچنین در این جلسه مدیر شرکت دورش آلمان که بحث مشاوره، مهندسی و سرمایه گذاری را دنبال می کند، گفت: خوشبختانه فضای مناسب در ایران برای سرمایه گذاری فراهم شده است و ما از این موضوع استقبال می کنیم.

وی افزود: همچنین از هماهنگی های مدیریت ارشد استان کرمانشاه برای حضور مدیران این شرکت در کرمانشاه تشکر می کنیم و ما این پتانسیل ها و ظرفیت های مناسب استان کرمانشاه را به سمع سرمایه گذاران آلمانی خواهیم رساند.

وی گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری است که می تواند نظر مساعد سرمایه گذاران را به دنبال داشته باشد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، آماده ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.