کارشناس مسائل سیاسی گفت: علی‌رغم ممنوعیت فعالیت برخی گروه‌های سیاسی، تلاش برای انجام فعالیت مجدد از هر طریقی نشان از عدم پایبندی و بی‌تفاوتی آنها به قانون است و این مسئله بهترین دلیل برای بی‌صلاحیتی هر مجموعه و تشکیلات سیاسی- حزبی در جامعه است.

"مهدی فضائلی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره راه‌اندازی دفاتر استانی جبهه منحله مشارکت به منظور انجام فعالیت‌های سیاسی اظهار داشت: وظیفه قوه قضاییه اجرای قانون است و اگر چنانچه هر شخص، حزب و مجموعه حقوقی در صدد دور زدن قانون باشد، این قوه به منظور پاسداری از قانون و تداوم اجرای قانون با این قبیل گروه‌ها و افراد برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: قطعا مجموعه‌هایی که در گذشته جرائمی را در جامعه مرتکب شده‌اند، فعالیت مجدد آنها باعث بروز جرائمی دیگر در جامعه خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: علی‌رغم ممنوعیت فعالیت برخی گروه‌های سیاسی، تلاش برای انجام فعالیت مجدد از هر طریقی نشان از عدم پایبندی و بی‌تفاوتی آنها به قانون است و این مسئله بهترین دلیل برای بی‌صلاحیتی هر مجموعه و تشکیلات سیاسی- حزبی در جامعه است.

فضائلی به واکنش مردم نسبت به فعالیت مجدد گروه‌های غیرقانونی در کشور اشاره و تصریح کرد: مردم فهیم ایران پس از بروز قانون‌شکنی از سوی این گروه‌های سیاسی در سال‌های گذشته، قطعا برای بار دیگر متوجه قانون‌شکنی مجدد آنها خواهند شد و تحت هیچ شرایطی حاضر به همکاری و پذیرش این گروه‌های سیاسی در کشور نخواهند بود.

وی گفت: در حال حاضر برخی افراد و گروه‌ها به لحاظ سیاسی فرصت را غنیمت شمرده و در جهت فراهم‌سازی زمینه‌های لازم به نفع خود هستند تا دولت را از این طریق درگیر حاشیه‌های بی‌مورد کنند به همین منظور فعالیت‌های انتخاباتی خود را از سال گذشته برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آغاز کرده‌اند.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: دولت در جهت پاسداری از قانون و جلوگیری از حاشیه‌سازی باید از تکرار چنین رفتارها و فعالیت‌های سیاسی برخی قانون‌شکن‌ها در جامعه جلوگیری کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار