با توجه به آنچه در سیاست‌های ابلاغی در خصوص توسعه کیفی سازمان‌های بیمه‌گر و توسعه پوشش بیمه‌ها و خدمات آنها اعلام شده است ابتدا باید یکپارچه سازی سازمان‌های بیمه‌گر تحقق یابد.

عبدالرحمن رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنچه در سیاست‌های ابلاغی در خصوص کیفی‌سازی بیمه‌ها و توسعه سازمان‌های بیمه‌گر اعلام شده است گام نخست در جهت تحقق این هدف یکپارچه‌سازی سازمان‌های بیمه‌گرخواهد بود.

وی گفت: در شرایط کنونی بین خدمات ارائه شده از سوی سازمان‌های بیمه‌گر تفاوت زیادی وجود دارد و بار هزینه‌های سنگین درمانی بر دوش بیماران است و به نوعی ماهیت سازمان‌های بیمه‌ای چیزی جز ارائه خدمات بیمه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به عدالت در سلامت نیازمند یکپارچه‌سازی سازمان‌های بیمه‌گر هستیم خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت هر چه سریع‌تر باید اجرایی شود و با ارائه یکسان خدمات بیمه‌ای به بیماراندر جهت رشد و تعالی خدمات بیمه‌‌ای و عدالت در سلامت فعالیت نماید.

وی یادآور شد: آنچه در سیاست‌های ابلاغی در خصوص کیفی‌سازی و توسعه بیمه‌ها عنوان شده به راحتی می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات بیمه‌ای بیماران را رفع سازد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار