مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین گفت: تیم والیبال بانوان متین ورامین تاکنون در طول مسابقات جام باشگاه های آسیا دو باخت را در کارنامه اش ثبت کرده است.

 فریبا سلیمانی، مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیدارهای میان تیم متین بانوان ورامین مقابل نمایندگان تایلند و ژاپن شاید در پایان با نتیجه سه بر صفر به پایان  رسید اما عملکرد بازیکنان تیم متین به گونه ای بوده است که ژاپنی ها و تایلندی‌ها برای گرفتن امتیاز به سختی افتاده بودند و ست‌ها به طور پایاپای پیش می‌رفته است.
 
وی تصریح کرد: تیم های والیبال شرق آسیا در بخش بانوان نه تنها در سطح قاره  بلکه در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند بازی مقابل آنها و گرفتن پوئن کار بسیار سختی است چون نسبت به ایران در از تجربه بسیار بالاتری برخوردار هستند.
 
مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین یاد اور شد: متاسفانه کمبود زمان تمرین مشکل همیشگی والیبال بانوان ایران برای حضور در مسابقات باشگاهی است ما برای حضور در این دوره از رقابت ها هم فرصت بسیار کمی برای تمرین و آماده سازی  داشتیم.
 
سلیمانی گفت: امیدوارم لیگ والیبال بانوان ایران از نظر کیفی و فنی رشد کند تا تیم قهرمان برای حضور در مسابقات جام باشگاه های اسیا با قدرت و آمادگی بالاتری حاضر  شود.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان حاضر در تیم قهرمان لیگ ملی پوش هستند حضور در جام  باشگاه های آسیا کمک بزرگی هم به تیم ملی  و هم والیبال بانوان ایران است به طور قطع اگر دختران والیبالیست ایرانی برای حضور در مسابقات جام باشگاه های اسیا فرصت بیشتری برای تمرین و آماده سازی در اختیار داشتند مقابل حریفان خود نتایج بهتری کسب می کردند البته در حال حاضر هم  از عملکرد تیم متین مقابل حریفان خود راضی هستیم وقتی در این دیدارها پوئن ها به طور پایاپای پیش رفته است این امر حاکی از بالا بودن سطح کار بازیکنان و انگیزه آنهاست.
 
مربی تیم والیبال بانوان متین ورامین افزود: امسال بازیکنان ایرانی برای ارائه بازی های خوب از انگیزه بالایی برخورداربودند و با حمایت خوب مسئولان باشگاه تیم بدون حاشیه ای را به تایلند اعزام کرده ‌ایم.
 
وی تصریح کرد: شکست مقابل تیم های مثل متین ژاپن و تایلند دور از انتظار نبود ما از بازیکنان انتظار برد نداشتیم ولی توقع داشتیم که آنها مقابل برخی حریفان صاحب نام و قدرتمند بازی های خوب و سطح بالایی را به نمایش بگذارند که خوشبختانه همین طور هم بود.
 
وی تصریح کرد: ما در بازی مقابل ابر قدرت های جهان و آسیا در فکر شکست این تیم ها نیستیم بلکه کار بزرگ ما این است که یاد بگیریم چطور مقابل این حریفان بازی خوانی کنیم و تاکتیک‌های مربوطه را به خوبی در برابر حریف اجرا کنیم.
 
سلیمانی گفت: تیم متین در هیچ یک از این مسابقات مقابل حریفش از پیش باخته نبوده و تا ثانیه‌های پایانی بازی برای گرفتن حتی یک پوئن جنگیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: متین ، ثبت ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار