هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان در حالی برگزار شد که سه تیم مدعی این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ نهمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور، گرامیداشت 200 شهید والبیالیست، با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های گاز تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان که هر سه از مدعیان عنوان قهرمانی هستند مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. 

در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر بانوان تیم صدرنشین  گاز تهران در تهران  به مصاف شهرداری ارومیه رفت و در نهایت با نتیجه  سه بر صفر میهمان خود را شکست داد.

در دیگر دیدار این هفته باز هم تیم گاز تهران در خانه والیبال  به مصاف شهرداری تبریز رفت و سه بر صفر این تیم را هم شکست داد. این دیدار که به مدت 70 دقیقه طول کشید 40 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت و گاز تهران با کسب سه امتیاز دیگر جمع امتیازهای خود را به عدد 26 رساند و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

شهرداری تبریز نیز دهمین شکست متوالی خود را تجربه کرد تا همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها باقی بماند.

سالن علوم تحقیقات تهران در دیگر مسابقه لیگ برتر بانوان میزبان دو تیم دانشگاه آزاد و برق جدید فارس بود که میزبان سه بر صفر میهمان خود را شکست داد.

این مسابقه نیز 80 دقیقه طول کشید و 40 تماشاگر داشت و دانشگاه آزاد با کسب سه امتیاز این مسابقه 23 امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند.

آخرین دیدار هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن ملت شهر اصفهان برگزار شد و ذوب آهن اصفهان سه بر صفر سایپای تهران را از پیش رو برداشت و تا 20 امتیاز در جایگاه سوم ماند.

**نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:

گاز تهران 3 – شهرداری ارومیه صفر (25 بر 11، 25 بر 13 و 25 بر 16) 
دانشگاه آزاد 3 – برق جدید فارس صفر (25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 13)
ذوب آهن اصفهان 3 – سایپای تهران صفر (25 بر 10، 25 بر 13 و 25 بر 16) 
گاز تهران 3 – شهرداری تبریز صفر (25 بر 10، 25 بر 17 و 25 بر 12)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار