رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: هیئت تجاری – بازاریابی ایران با محوریت با محوریت اتاق بازرگانی خراسان شمالی امروز به هندوستان اعزام می‌شود.

محمد صمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد افزود: این هیئت تجاری ، 25 نفر از افراد مرتبط با حوزه تجارت و بازرگانی از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، آذربایجان با مجوز سازمان توسعه وتجارت ایران به این کشور اعزام می شوند.

وی بابیان اینکه این نخستین هیئت اعزامی استان در سال 93 به کشورهای هدف است،گفت: 16 نفر از این هیئت تجار و بازرگانی از خراسان شمالی هستند.

صمدی هدف از اعزام این هیئت را تحقق توسعه اقتصادی، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خراسان شمالی عنوان و تصریح کرد: در این سفر هیئت ایرانی با تجار و بازرگانان هندوستان و اعضای اتاق های بازرگانی، مدیران واحدهای تولیدی و مسئولان اقتصادی و سایر فعالان این کشور، مذاکرات لازم انجام و قراردادهایی در زمینه های صادرات و واردات منعقد می شود.

هیئت اعزامی در این مدت از مراکز تولیدی دهلی نو، ایالت آگرا و جیپور بازدید و با تجار و بازرگانان این مناطق دیدار و گفتو گو خواهند کرد.

وی افزود:عمده ترین صادرات محصولات خراسان شمالی پس از کشورهای ترکمنستان و چین، به هندوستان صادر می شود.

سالانه حدود 10 درصد از حجم صادرات استان خراسان شمالی به هندوستان صورت می گیرد که پارسال این رقم 15 میلیون دلار بود.

برچسب ها: اعزام ، هیئت ، ایران ، هندوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.