دوازدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران که مورخ 9 اردیبهشت الی 12 اردیبهشت در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ جمشید حاجتی دبیر علمی کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران و عضو هیئت علمی ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران در کنفرانس مطبوعاتی دوازدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران گفت: در این کنگره که از تاریخ 9 الی 12 اردیبهشت ماه سال 93 در محل مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی افزود: یازدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی که با فاصله 2 سال یکبار برگزار شده است با شرکت 500 نفر و حضور اساتید داخلی و بین المللی  برگزار شد که در داوزدهمین کنگره پیش بینی می‌شود با حضور دو هزار شرکت کننده  ثبت نام 1800 نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مخاطبین این کنگره پزشکان و متخصصین و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این رشته هستند عنوان کرد: این کنگره با حضور اساتید و دانشجویان تاکنون به برگزاری 50 جلسه علمی در طول 4 روز در زمینه‌های مختلف ایمونولوژی با تخصص‌های گوناگون برگزار شده است.

حاجتی تصریح کرد: این کنگره با بیش از 50 کارگاه آموزشی ( تئوری و عملی) ، عملی تئوری) در زمان کنگره  برگزار می‌کند همچنین یک دوره پیشرفته با ظرفیت 100 نفر ایمونولوژی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود.

وی از حضور 20 نفر از اساتید خارج از کشور خبر داد و گفت: تعدادی از شرکت کنندگان خارجی از کشورهای فیلیپین، عراق، پاکستان و سوئد حضور دارند.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین‌المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران از ویژگی‌های این کنگره خبر داد و خاطر نشان کرد: برندگان جایزه نوبل رشته پزشکی ایمونولوژی از کشور سوئیس به عنوان مدعوین حضور دارند و این به دلیل بین‌المللی بودن این کنگره است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آسم ، آلرژی ، ایمونولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار