برای استخدام در بانک پاسارگاد خود را مجهز به دانش علوم بانکی کنید

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز، جهت شغل  بانکداری دعوت به مصاحبه می نماید.
 
شرایط ثبت نام 

سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک.
نداشتن سوء پیشینه کیفری.
کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد).
 
یادآوری:
 
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند.
۲- ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir) بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
۳ -دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد.
۴ - چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنفشه
۱۵:۰۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با عرض سلام
تو سایت بانک پاسارگاد جایی ندیدم که بتونم نظرمو بذارم در نتیجه اینجا میذارم و امیدوارم که حذف نشه
اولین بار بانک پاسارگاد در نیمه ماه رمضان سال 92 این آگهی استخدام رو اعلام کرد بعد از اون تا الان 4 بار دیگر هم مجددا ذکر شده
من هم یکساله که ثبت نام کردم
امیدوار نیستم چون فکرمیکنم کارهایی که توسط تلفن به شخص کارجو اطلاع میدن نیازمند به پشتیبان محکمی برای برقراری این تماس به منزله قبولی و استخدام میباشد.
بنده هم مثل خیلی از هم وطنانم توکلم به خداست اما خواهش میکنم یکی رسیدگی کنه واقعا شما ماهارو گذاشتین سرکار؟
شرایط سنی و تحصیلی برای این آگهی وجود داره.من و خیلیای دیگه با داشتن مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی باید وقتمونو با نوشتن مقاله های مختلف و ارسال رزومه به اینور و اونور و امید به آینده ای تاریک بگذرونیم شاید یکی به وضعیت جوونای تحصیل کرده این مملکت رسیدگی کنه. تنها امیدمون به سخنان رییس جمهورمون بود که خودمون انتخابشون کردیم اما . . .
آخرین اخبار