عباس جدیدی، معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: عمده مشکلات شهروندان منطقه 4 در ملاقات‌های مردمی در بحث مربوط به شهرسازی صدور پروانه و پایان کار است.

عباس جدیدی؛  معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عمده مشکلات شهروندان منطقه 4 در ملاقات‌های مردمی گفت: منطقه 4 به دلیل وسعت زیاد و تراکم جمعیتی بالا به نسبت نیز مشکلات و مراجعه کنندگان بیشتری را نیز به خود اختصاص می‌دهد البته بیشتر مراجعات شهروندان در بحث مربوط به شهرسازی، صدور پروانه، و پایان کار است.

وی در ادامه با اشاره به  این مطلب که هر شهر، منطقه، کوچه و.... شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص و به تبع شرایط شهرسازی خود را دارد، افزود: راهکاری که می‌توان در این خصوص ارائه داد بازنگری کلی در سیستم شهرسازی است و دلیل آن به شرایط خاصی که هر ملک دارد، باز می‌گردد. البته تدابیر ویژه‌ای برای این مسئله صورت گرفته است اما به علت آنکه تعداد مراجعه کنندگان در حوزه‌ی شهرسازی بیشتر از سایر حوزه‌ها است به دنبال آن مشکلات هم ایجاد می‌شود.

جدیدی درباره عملکرد منطقه 4 در حوزه‌ تربیت بدنی خاطرنشان کرد: درمنطقه 4 می‌بایست توسعه‌ ورزش همگانی را بیشتر رواج داده و همان‌طور که می‌دانید جمعیت این منطقه از یک میلیون نفر فراتر می‌رود و هر شهری که جمعیت آن از این رقم بالاتر رود کلان شهر نامیده می‌شود. بنابراین منطقه 4 نیز کلانشهری در دل کلانشهر تهران است. در مجموع نگاه به این منطقه باید ویژه‌تر باشد.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که سرانه‌ ورزشی این منطقه راضی کننده نیست، تصریح کرد: در بودجه‌ سال 93 حوزه‌ ورزش توجه داشته‌ایم و برای منطقه 4 نیز بودجه‌ی خاص و ویژه‌ای را مشخص نموده‌ایم بنابراین شهرداری منطقه 4 می‌بایست نسبت به جانمایی و طراحی پروژه‌های ورزشی اقدام می‌نماید.

جدیدی در خصوص عملکرد مجموعه‌ی شهرداری منطقه 4 نیز اظهار داشت:منطقه 4 در دوره‌ی شهردار قبلی طرح‌های خوبی را اجرا نموده که به عنوان نمونه می‌توان به باغ پرندگان اشاره کرد، زیرا که  این باغ در تعطیلات نوروز گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

ویمعاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح باغ پرندگان را می‌توان جزو طرح‌های پایداری دانست که به عنوان الگو می‌توان از آن یاد کرد. البته بخش دیگری از طرح پرنگان باقی است که در دوره‌ی شهردار جدید منطقه امیدواریم تکمیل گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار