رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد گفت: شهرستان مذکور، در حوزه مدارس خاص، همچون تیزهوشان، شاهد و هنرستان با کمبود و محدودیت مواجه است.

علی فدایی، رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نفش موثر و حائز اهمیت فضای آموزشی و امکانات سخت‌افزاری در پیشبرد اهداف آموزشی اظهار داشت: در حوزه مورد اشاره، شهرستان ملارد با نارسایی مواجه است و ضرورت ارتقای فضای آموزشی در مدارس خاص، احساس می‌شود. 

وی در ادامه افزود: حجم تراکم دانش‌آموزی با تعداد مدارس موجود، در سطح شهر ملارد همخوان نیست و علیرغم همکاری و همیاری خیرین مدرسه‌ساز در برخی از مناطق این شهرستان، همچنان محدودیت‌هایی در میزان سرانه فضای آموزشی در ملارد وجود دارد و این مسأله، کار را برای دنبال نمودن اهداف آموزشی، سخت و دشوار نموده است. 

علی فدایی در ادامه عنوان کرد: شهرستان ملارد فاقد مدارس تیزهوشان و هنرستان برای دختران است و در حوزه مدارس شاهد نیز این کمبود در مراکز آموزشی شاهد برای پسران جاری و ساری است و مدرسه استثنایی این شهرستان هم به بازسازی و بهسازی نیازمند است.  
وی در پایان خاطر نشان کرد: سه سال است که 6 پروژه آموزشی در این شهرستان به دلیل کمبود اعتبارات به حالت نیمه تمام باقی مانده و باتوجه به حجم انبوه جمعیت دانش‌آموزی در منطقه مذکور، درصورت عدم تأمین و احداث سه مدرسه در سال، با مشکلات‌ جدی در حوزه آموزشی این شهرستان مواجه خواهیم شد. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار