طی چند روز آینده راهاندازی خواهد شد؛
طی چند روز آینده راهاندازی خواهد شد؛
به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز ارتباطات و روابطعمومی بانک شهر، حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر، شهروندان را به عنوان مشتریان بانکشهر از مهمترین ارکان حیات این بانک برشمرد و گفت: ضروریست تا نسبت به ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت شهروندان برنامههای راهبردی و عملیاتی در کوتاهترین زمان ممکن طراحی و اجرا شود.
پورزرندی با تأکید بر پیادهسازی و اجرای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در بانک شهر در دوره جدید فعالیت این بانک، گفت: بانک شهر در راستای تمرکز بر استحکام و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان و با باور آنکه حفظ مشتریان فعلی بانک میتواند نقش مؤثری در توسعه فعالیتهای این بانک داشته باشد، درصدد است تا نظام مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان اولویت مهم این بانک عملیاتی کند.
نایب رئیس هیئتمدیره بانک شهر با اشاره به مزایای رویکرد جدید بانک با هدف کسب رضایت مشتری و شاخص شدن در محیطهای رقابت کنونی، مزایای نگاه منطبق بر مدیریت ارتباط با مشتری را در امکان شناسایی الگوهای مصرف مشتریان، دریافت سریعتر و موثرتر دیدگاههای مشتری و درک بهتر از نیازمندیهای آنها، افزایش میزان وفاداری مشتریان به بانک و توانایی مدلسازی رفتار مشتری در درون واحدهای کاری به انضمام همسویی منابع کمیاب با راهکارهای راهبردی در سطح بانک عنوان کرد.
مدیرعامل بانک شهر، در عین حال مدیریت ارتباط با مشتری را تفکر و فرهنگی دانست که متشکل از سه جزء فناوری، فرآیند و فرهنگ سازمانی است و خاطرنشان کرد: بانک شهر در تلاش است تا با ارتقای بیش از پیش این هر سه بتواند برند و افتخار مشتریمداری را در دایره فعالیت همه بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری از آن خود نماید.
انتهای پیام/