تبریزی، در ساخت این سریال تلویزیونی قصد بی‌احترامی به ایل بختیاری را نداشته است و اگر بخش‌های پخش شده این سریال «موجب رنجش خاطر هم‌ وطنان عزیز بختیاری شده است، عذرخواهی می‌کنیم.

  به گزارش حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛حالا که "طبقه حساس" کمال تبریزی توانسته اکران نوروزی را بگیرد، اسم جناب کارگردان همچنان در اخبار و سایت‌ها باقی می‌ماند.

 حرف و حدیث‌ها درباره "کمال تبریزی" درست یک هفته بعد از شروع سریال "سرزمین کهن" شروع شد. داستان سریال زندگی پسر بچه‌ای است که در سال‌های 1320 تا پیروزی انقلاب می‌گذرد، اما یک هفته بعد از پخش سریال اعتراض بختیاری‌ها نسبت به رویکرد سریال به این قوم شروع شد، پخش سریال متوقف شد و چند هفته بعد هم مدیر گروه سریال شبکه سه، محمود رضا تخشید، حکم برکناری خود را دریافت کرد.

در همان روزهای اعتراض به سریال، کمال تبریزی در نامه‌ای اعلام کرد: که در ساخت این سریال تلویزیونی قصد بی‌احترامی به ایل بختیاری را نداشته است و اگر بخش‌های پخش شده این سریال «موجب رنجش خاطر هم‌ وطنان عزیز بختیاری شده است، عذرخواهی می‌کنیم» چند روز بعد عزت‌الله ضرغامی در نامه‌ای به معاون تلویزیونی خودش نوشت:«ایجاد کوچک‌ترین بدبینی و بی‌اعتمادی نسبت به قوم بختیاری در رسانه ملی قابل تحمل نیست و باید از این رنجش خاطر به خداوند بزرگ پناه برد.»

منبع:مجله 24

انتهای‌پیام/
برچسب ها: طبقه ، حساس ، سریال ، بخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار