عضو شورای انقلابی جنبش فتح، با اشاره به اینکه تحقق آشتی ملی خواست ملت فلسطین بود، تاکید کرد: تنها طرفی که از ادامه دو دستگی خطرناک بهره برداری می‌کند اسرائیل است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، عضو شورای انقلابی جنبش فتح، با اشاره به اینکه تحقق آشتی ملی خواست ملت فلسطین بود، تاکید کرد:  تنها طرفی که از ادامه دو دستگی خطرناک بهره برداری می‌کند اسرائیل است.

زیاد ابو عین در گفتگو با شبکه تلویزیونی "الاخباریه" عربستان سعودی از رام الله درباره توافق آشتی بین جنبش فتح و حماس و احتمال استمرار آن گفت: طرف‌های فلسطینی به این توافق پایبند خواهند بود زیرا باید به مسئله و موضوع فلسطین و تمایل ملت فلسطین برای پایان دادن به این دو دستگی اهتمام و توجه داشته باشند.

وی گفت: دو دستگی بین فلسطینی‌ها جنایتی علیه فلسطینی‌ها بود که سبب  کاستن از اهمیت موضوع فلسطین شد؛ اما با توافق آشتی بین فلسطینی‌ها موضوع فلسطین نیز به کانون توجه‌ها باز می‌گردد.

ابوعین افزود: شرایط منطقه‌ای در جهت کمک به آشتی بین فلسطینیها بود. دیدگاه همه این بود که تنها گزینه پیش روی فلسطینی ها آشتی ملی و تنها طرفی که از ادامه دو دستگی خطرناک بهره برداری می‌کند اسرائیل است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، جنبش ، فتح ، فلسطین ، آشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار