تیم والیبال متین ورامین درمسابقات جام باشگاههای آسیا توانست جایگاه هفتمی را به خود اختصاص دهد.

میترا شعبانیان، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم وقتی یک تیم پیش از اعزام به مسابقات حساس و سنگینی چون باشگاههای آسیا با مشکل حام مالی و اسپانسر مواجه می‌شود اولین شوک فنی به بازیکنان وارد شده و آنها با استرس در مسابقات حاضر می‌شوند.
 
وی گفت: کادر فنی تیم متین ورامین می‌توانست با ترکیبی بهتر در این دوره از مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت کند اما بنا به صلاحدید سرمربی این تیم بخش اعظم بازیکنان را همان نیروهای حاضر در تیم گاز مسابقات لیگ برتر تشکیل دادند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان جوان درادامه افزود: با توجه به نوع حضور تیم متین در مسابقات تایلند آنها می‌توانستند عنوان ششمی سال گذشته را تکرار کنند ولی با یک پله سقوط و کسب عنوان هفتمی به تهران بازگشتند.
 
شعبانیان در خصوص برد نماینده والیبال ویتنام اظهار داشت: من احساس می‌کنم چون نتیجه این بازی درجایگاه ویتنامی‌ها درجدول رده‌بندی تاثیر چندانی نداشت، آن‌ها با ترکیبی متفاوت به مصاف نماینده ایران نرفتند البته این مسئله از شایستگی‌های این برد کم نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب مقام هفتمی در تایلند به معنای آن است که در این سال‌ها والیبال بانوان ما رشد خاصی نداشته است؟ گفت بله ما هیچ رشد فنی تا کنون نداشته ایم به نظرم دلیل بزرگ آن هم به ضعف لیگ والیبال ایران مربوط می‌شود، رقابت‌های باشگاهی والیبال بانوان ایران درحدی نیست که جایگاه مناسبی برای ارتقا سطح فنی بازیکنان باشد وهیچ یک از دختران والیبالیست را در شرایط سخت قرار نمی‌دهد.

ملی پوشان مادر مسابقات آسیایی تجارب زیادی کسب می کنند وباید در لیگ آن را به مرحله اجرا قرار دهند که متاسفانه مسابقات باشگاهی در شرایطی نیست که ملی پوشان بتوانند تجارب خود را به مرحله اجرا در آورند و نقاط ضعفشان را دراین خصوص برطرف کنند با توجه به شرایط لیگ نباید از بانوان در مسابقات آسیایی توقع معجزه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار