آخرین مرحله از تمرینات ملی پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین برای اعزام به رقابت های جهانی 2014 لهستان از هشتم اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقیه اله کرمی، سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: دومین و آخرین مرحله تمرینات تیم ملی از 8 تا 11 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی و از 12 تا 14 اردیبهشت در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار می شود.

وی افزود: پس از برگزاری تمرینات مرحله اول، برنامه ریزی های لازم جهت انجام تمرینات در استان های محل سکونت ورزشکاران مدعو به اردو انجام شد و نتایج تمرینات آنها به صورت مستمر به اطلاع می رسید و با توجه به زمان بندی در نظر گرفته شده می توان گفت که ورزشکاران رشد خوبی داشته اند.

اله کرمی خاطر نشان کرد: این مسابقات به منزله انتخابی قهرمانی جهان و پاراآسیایی کره جنوبی است و فرصتی است تا کلاس بندی ورزشکاران انجام شده و سهمیه های مورد نیاز برای رقابت های قهرمانی جهانی آلمان ( تیرماه 93)  و پاراآسیایی کره جنوبی بدست آید.

سرپرست انجمن تیراندازی اعلام کرد: برای اولین بار است که در یک رویداد برون مرزی در مواد متعددی شرکت می کنیم، این مواد شامل P1، P2، R2، R3، R4، R5، FTP، FTR1، FTR2 است که ورزشکاران در بخش تیمی و انفرادی در مواد یاد شده به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

وی گفت: تا کنون 24 کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. ایران در برخی از مواد مثل تپانچه بادی بانوان شرایط بسیار خوبی دارد و کشورهایی نظیر آلمان ، فرانسه ، کره جنوبی و چین از رقبای اصلی ما در مواد مختلف هستند. ورزشکاران مدعو اردوی نهایی تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر حسین امیری، سرمربی تیم ملی و کبری غیاثی و آیت اله حیدری، مربیان تیم ملی انجام می دهند و محبوبه محمد زاده نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهد بود.

اسامی ملی پوشان حاضر در این اردو به شرح زیر اعلام شده است : مجید فلاح اردشیر، الناز عونی، معصومه سلیمی (آذربایجان شرقی)، مهدی زمانی، عبدالرضا مخبری‌نیا، هادی نجفی ملکی (تهران)، اکبر عالی پور، معصومه خدابخشی (لرستان)، ساره جوانمردی، زهرا قاضی عسگر (فارس)، عالیه محمودی، سیده اعظم رضائی (مازندران)، صدریه پرهیز (ایلام) اردوی متصل به اعزام تیم ملی تیراندازی، براش شرکت در مسابقات جهانی لهستان، از 8 تا 14 اردیبهشت ماه در تهران برپاست و ملی پوشان کشورمان 15 اردیبهشت تهران را به مقصد لهستان ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار