انتخابات پارلمانی عراق ساعت 9 صبح امروز، با حضور پر شور عراقی های در مشهد آغاز شد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت:این انتخابات تا فردا ساعت 19، هشتم اردیبهشت ماه در دو شعبه اخذ رای در مشهد ادامه دارد. 

محمد عجمی با اشاره به این که انتخابات در ایران دو روز زودتر از عراق برگزار می شود افزود: دو نفر از کشور عراق در مشهد بر این انتخابات نظارات می کنند.

وی گفت: متولدین قبل از تاریخ 12/10/75 واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند و همه گروه های عراقی شامل اتباع عراقی مقیم ایران و غیر مقیم ایران، زائران و مسافران عراقی در ایران و فرزندانی که از مادر یا پدر عراقی در ایران متولد شده اند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

عجمی با بیان این که مدرک معتبر از ملیت عراقی برای شرکت در انتخابات الزامی است افزود: اتباع، کارت آمایش معتبر تا پایان خرداد ماه 93 ، کسانی که اقامت دارند یا زائر و مسافر هستند پاسپورت و ویزا و کسانی که فرزند متولد شده از پدر یا مادر عراقی هستند شناسامه خود و یک مدرک معتبر از مادر یا پدر عراقی را برای شرکت در انتخابات باید در دست داشته باشند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خاطرنشان کرد: دو شعبه محل اخذ رای در مشهد در طلاب، بلوار ابوریحان، پلاک 11 و شعبه دیگر در خیابان آیت الله بهجت ( آزادی )، کوچه اول، سمت چپ، پلاک 67 آماده جمع آوری آرا عراقی ها در مشهد است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: انتخابات ، پارلمانی ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.