مربی تیم والیبال متین ورامین‌ گفت: خوشبختانه شرایط برای اعزام تیم بدون مشکل و حاشیه به مسابقات جام باشگاه های جهان فراهم است.

عباس برقی، مربی تیم والیبال متین ورامین‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه امروز با آمدن فرهاد پیروت‌پور ترکیب 14 نفره تیم کامل شد و برنامه‌ها زیر نظر بانیولی به طور منظم و منسجم دنبال می‌شود.
 
 وی تصریح کرد: سطح مسابقات جام باشگاه های  جهان به هیچ عنوان با رقابت‌های آسیایی قابل مقایسه نیست این امر در حالی است که تیم متین ورامین در برزیل متفاوت تر از فیلیپین‌ ظاهر خواهد شد.
 
 مربی تیم والیبال متین ورامین در ادامه گفت: طبق قرعه کشی انجام شده تیم متین  با تیم‌های قدرتمند و آماده‌ای  در مرحله مقدماتی هم گروه شده است و به نوعی باید در گروه مرگ با حریفان خود دست و پنجه نرم کنیم امیدوارم با این شرایطی که به برزیل می‌رویم بتوانیم  مقابل تیم‌هایی که اکثر بازیکنان آنها ملی‌پوش هستند بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.
 
 برقی در پاسخ به این سوال که چرا نام فرهاد نظری افشار در ترکیب اعزامی به برزیل وجود ندارد؟ گفت: در این خصوص بحث بردن یا نبردن فرد خاصی به برزیل مطرح نیست بلکه کادر فنی بر اساس تاکتیک موردنظر خود و همچنین نیروهای موجود ارنج تیم را تعیین می‌کند. قرار بود از ابتدا فرهاد نظری افشار به عنوان مکمل دریافت مجتبی میرزا جانپور در ترکیب و تمرینات حضور داشته باشد اما با  توجه به مصدومیت "میرزا جانپور" نظری افشار نمی‌توانست به تنهایی در پست دریافت تمام نیازهای فنی کادر را برآورده کند.
 
وی تصریح کرد: چون "‌نظری افشار" کتفش را به تازگی مورد عمل جراحی قرار داده است نمی‌تواند با شدت کامل اسپک بزند به همین دلیل میرزا جانپور این مشکل را جبران می‌کرد ولی در حال حاضر که ما از داشتن "مجتبی" محروم هستیم حضور وی به طور عملی و قطعی نمی‌توانست کمکی به ما بکند به همین خاطر کادر فنی تصمیم گرفت از دیگر نیروها در پست دریافت کننده در مسابقات باشگاه‌های جهان استفاده کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، قدرتمند ، متین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار