مجید سعادتمندی، مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: بیش از 800 جلد کتاب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در سال جدید توسط مرکز خدمات اجتماعی تهیه و در اختیار مدارس سطح منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید سعادتمندی، مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: در راستای ارتقای سلامت اجتماعی، ترویج فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر لزوم آگاه‌سازی والدین و اولیای مدرسه، مراسم مشترکی بین مرکز خدمات اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه عفاف امروز برگزار شد.

وی بیان کرد: این نشست امروز با حضور رضایی قائم مقام منطقه، فتحی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و مدیر مرکز خدمات اجتماعی و تعدادی از مدیران و کارشناسان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در سالن اجتماعات دبیرستان عفاف برگزار شد.

رضایی قائم مقام منطقه در این مراسم بر اهمیت آگاه‌‌سازی در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و توجه حضار را به اهداف تبلیغات غرب بر ضد فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی جلب نمود و خواستار همکاری بیشتر متولیان آموزش و پرورش برای ترویج اهداف برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری شد.

سعادتمندی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم در جهت همسوسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی پیشبرد اهداف مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد و تعداد 800 جلد کتاب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دو عنوان «راهنمای آموزش مهارت‌های مقابله‌ای به دانش‌آموزان دبیرستانی» ویژه دبیران و «سالم زیستن با آگاهی و دوری از مصرف مواد» ویژه دانش‌آموزان توسط شهرداری منطقه و با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش منطقه تهیه و برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان و والدین آنها به مدارس سطح منطقه یک اهدا شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار