دومین همایش دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور 333 نفر از دانش‌آموختگان ایرانی و با مشارکت نهادها و وزارت‌خانه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد‌باقر خرم‌‌شاد دبیر همایش دومین همایش دانش‌آموختگان دانشجویان ایرانی خارج از کشور بیان داشت: این همایش در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه با حضور 333 از دانش‌آموختگان ایرانی و با مشارکت نهادها، وزار‌خانه‌ها و سازمان‌های مرتبط در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد. 
 
در این همایش وزارت علوم، وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، معاونت علمی و فناوری بنیاد ملی نخبگان، کانون ایرانیان مشغول به تحصیل در خارج از کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تعدادی از دانشجویان که پذیرش از دانشگاه‌های خارجی گرفته‌اند، حضور خواهند داشت. 
 
وی تصریح کرد: 10 نفر از دانشجویان خارج از کشور سخنرانی خواهند داشت و از 10 نفر از دانشجویان تقدیر خواهد شد. 
 
وی در پایان بیان داشت: تعداد کل ثبت‌نامی‌ها دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور 703 نفر می‌باشد که از آسیا و اقیانوسیه تعداد 459 نفر و از قاره اروپا 211 نفر و قاره آمریکا و کانادا 32 نفر و از قاره آفریقا یک نفر ثبت نام کرده‌اند. 

تعداد دانشجویان ایرانی خارج از کشور تأیید شده توسط مدیر سیستم 333 نفر می‌باشند. که از این تعداد قلره آسیا و اقیانوسیه 140 نفر و از قاره اروپا 132 نفر و از قاره آمریکا و کانادا 31 نفر تایید شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار