مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حمایت تولیدکننده ایرانیوم از منافقین ، اکثر سربازان ما لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری هستند/ سرباز بی‌سواد نداریم ، اسلام ناب را از زبان شهید مطهری به کارکنان ارتش منتقل می‌کنیم و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رشد اقتصادی بدون رشد فرهنگی نه ممکن است نه مفید/ هر جا روی پای خود بایستیم قلدرهای جهان مجبور به برخورد مؤدبانه و منطقی می‌شوند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/10/2219188_148.jpg

 در آستانه روز کارگر، رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در یکی از کارخانجات صنعتی، ضمن بازدید از بخشهای مختلف آن، با کارگران دیدار کردند.

مرگ "سایه" عامل عزل سرکنسول ایران در فرانکفورت می‌شود؟ / ورود کمیسیون امنیت ملی به پرونده

 در حالی رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس از فوت سایه مقدسی دانش‌آموز نخبه 16 ساله ایرانی به دلیل عدم همکاری و اطلاعات کذب سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان خبر داد که درخواست‌ها برای عزل عبداللهی بالا گرفته است.

اقساط 4.2 میلیارد دلاری ایران آزاد شد/ دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی به مسائل بند 350 اوین
سخنگوی دولت گفت: دولت مصمم است به بازار ارز ثبات ببخشد و هر نوع نوسانی را کنترل کند لذا به صنایع خودروسازی این امکان را داد که بتوانند از ارز مبادله ای که قیمتش ارزانتر هم هست برخوردار شوند.

برنامه ریزی‌ درست و اصولی مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را حل می‌کند

 آیت الله نوری همدانی گفت: ایران اسلامی دارای معادن بسیاری است و برنامه ریزی‌های درست و اصولی، می‌توان مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را حل کرد.

اسلام ناب را از زبان شهید مطهری به کارکنان ارتش منتقل می‌کنیم

 معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به این که در ارتش قطعا از نقطه نظرات شهید مطهری استفاده می‌شود، گفت: تقریبا دو سه سال است که به بحث تربیت محوری آموزش‌هایمان روی آورده و تربیت محوری را نیز جز لاینفک آموزش در نیروی زمینی ارتش قرار دادیم.

برنامه‌های مشترک بین سازمان پدافند غیر عامل و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی
 امیر سیاری،فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ،با سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور دیدار کرد.

مرگ "سایه" عامل عزل سرکنسول ایران در فرانکفورت می‌شود؟ / ورود کمیسیون امنیت ملی به پرونده
در حالی رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس از فوت سایه مقدسی دانش‌آموز نخبه 16 ساله ایرانی به دلیل عدم همکاری و اطلاعات کذب سرکنسولگری ایران در فرانکفورت آلمان خبر داد که درخواست‌ها برای عزل عبداللهی بالا گرفته است.

اکثر سربازان ما لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری هستند/ سرباز بی‌سواد نداریم
 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای سلامت محیطی و پیشرفت‌ آموزش‌های عقیدتی سیاسی در پادگان‌های کشور گفت: اکنون با توجه به پیشرفت وضعیت علمی کشور و معلومات مردم خوشبختانه سرباز بی‌سواد نداریم و اکثر سربازان دارای مدارک بالاتر از لیسانس و دکتری هستند.

حمایت تولیدکننده ایرانیوم از منافقین
موسسه اسرائیلی‌آمریکایی کلاریون که مروج ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی در آمریکا است و تولید فیلم‌هایی ازقبیل ایرانیوم و وسواس را در پرونده خود دارد گروهک تروریستی منافقین را در لیست «سازمان‌های مسلمان مترقی» خود آورده است.

فرود هواپیمایی آمریکایی در مهرآباد مشکوک است/ مسئولان توضیح دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فرود هواپیمایی آمریکایی در فرودگاه بین‌المللیی مهرآباد مشکوک است، گفت: مسئولان در این رابطه بیایند و توضیح دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار