مراسم اختتامیه هفته سلامت و تقدیر از فعالان عرصه سلامت امروز صبح در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مراسم با حضور معاون اجتماعی منطقه، قائم مقام معاونت امور اجتماعی منطقه، مدیر فرهنگی منطقه، مدیران خانه‌های سلامت، دبیران کانون‌های سلامت و کلیه شهروندان عزیز در سالن فجر فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.

محمد کریم‌لو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در این مراسم اظهار داشت: هفته سلامت که از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه داشب در این مراسم می‌خواهیم از همه کسانیکه در این عرصه زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

وی در ادامه افزود: این هفته فرصتی بود تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها،‌ دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته مردم، بازتوانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه‌های مذکور در مسیر تحقق و سلامت مردم گام برداریم.

وی درخصوص فعالیت‌های خانه‌های سلامت بیان داشت: خانه‌های سلامت از قدیمی‌ترین خانه‌هایی هستند که در محلات فعالیت ‌می‌کنند و انسجام خوبی هم داشته‌اند.

وی تصریح کرد: پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت شهروندان از جمله برنامه‌های اجرایی در خانه‌های سلامت است.

در این مراسم همچنین معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهردار ناحیه سه و مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه سه، از مدیران و کارشناسان خانه‌های سلامت و دبیران منطقه‌ای کانون‌های دهگانه سلامت که در برپایی غرفه‌های سلامت و دهکده سلامت همکاری نموده‌اند تقدیر و قدردانی نموده‌اند.

 همچنین در پایان این مراسم از زحمات بی‌دریغ و پرتلاش مجموعه کارشناسانه اداره سلامت منطقه که در اجرای برنامه‌های هفته سلامت از جمله برپایی دهکده سلامت و بوستان اوستا، ارسال و تنظیم اخبار روزانه و پیگیری اسناد مالی همکاری نموده‌اند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

شایان ذکر است که این مراسم با برنامه‌های شاد ومتنوع و همراه با پذیرایی برگزار شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فعالان ، حوزه ، سلامت ، منطقه 11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار