فرمانده پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از واژگونی یک دستگاه سواری سمند حامل اتباع افغان و 4 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

سرهنگ کورسی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته یک دستگاه سواری سمند حامل 7 سرنشین تبعه افغان در استان سیستان و بلوچستان واژگون شد.
 
فرمانده پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه در کیلومتر 35 جاده ایرانشهر-دلگان در 360 کیلومتری جنوب زاهدان اعزام شدند که در بررسی های کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این حادثه یک تن از اتباع افغان در دم جان باخته و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند که در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر بستری هستند.
 
وی افزود: این خودرو در حال قاچاق انسان در محور ایرانشهر-دلگان با سرعت بسیار سرسام آوری در حال تردد بوده که پس از واژگونی نیز راننده و دیگر سرنشینیان این خودرو متواری شدند.
 
سرهنگ کورسی در ادامه با اشاره به علت این حادثه تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه ناشی از سرعت بسیار بالا از جانب راننده سمند اعلام کردند.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی؛ قاچاق انسان و سوخت دو معضل اصلی در استان سیستان و بلوچستان هستند که اغلب به دلیل سرعت بالای آنان حوادث تلخ و ناگواری رقم می خورد که در نتیجه آن بارها شاهد کشته شدن افراد زیادی بوده‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تصادف ، قاچاق ، انسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار