کلینیک تامین اجتماعی قدس با وجود تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در خدمات رسانی به ارباب رجوعان دچار مشکل بوده و در هنگام مراجعت به کلینیک رییس مرکز حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ کلینیک تامین اجتماعی قدس با وجود تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در خدمات رسانی به ارباب رجوعان دچار مشکل بوده و در هنگام مراجعت به کلینیک رییس مرکز حضور نداشت.

رییس کلینیک تامین اجماعی قدس که به تازگی مشاور اجرایی رئیس سازمان تامین اجتماعی شده است.

بیماران و مراجعان این کلینیک معتقدند که با وجود آزمایشگاه در این مرکز آزمایش‌های چند گانه صورت نمی پذیرد و فقط یک تست از بیمار گرفته می‌شود.

مراجعان به بخش رادیولوژی این مرکز نیز بسیار ناراضی بوده به طوری که پس از گذشت حدود سه ماه هنوز هیچ عکسی از دندان آنها گرفته نشده و مسئولان کلینیک مدعی هستند که بخش رادیولوژی خراب است.

برخی از مراجعان نیز در هنگام حضور خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفتند سیستم نوبت دهی این مرکز به طور کلی خراب و از کار افتاده است به نحوی که باید برای گرفتن نوبت در صورت وجود متخصص حضوری مراجعه نماییم. 
 
دردی از جنس سیم 

بیماری که برای تخلیه‌ی آب شکم به بیمارستان مراجعه کرده و عمل شده بود پس از ادامه‌ی درد و مراجعه‌ی بعدی از شکمش سیم نیم متری خارج کردند. 

این سیم که پس از عمل در شکم این بیمار جا مانده با استفاده از عمل بعدي از شکمش خارج گردید. 

بیمارستانی نیازمند 5 میلیارد تومان برای بازگشایی 

بیمارستان ثامن الائمه امام رضا با پیشرفت 90 درصدی که برای بیماران سرطانی ساخته شده برای راه اندازی نیازمند 5 میلیارد تومان است. 

به گفته‌ی مسئولین پیشرفت فیزیکی آن حدود 95 درصد است اما برای افتتاح آن نیازمند مبلغی هستیم تا چند درصد باقی مانده را تکمیل کنیم. 

معاون وزیر بهداشت گفت:كار بیمارستان‌های نیمه تمام بالای 80 درصد پیشرفت، امسال اتمام خواهد یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار