رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی جزو برترین‌ها در امر تعلیم و تربیت چه به لحاظ آموزشی و چه پژوهشی و رساله‌های دکتری است و اساتید دانشگاهی در سایر دانشگاه‌ها اشاره دارند که این رویه در دانشگاه‌های عالی دفاع ملی بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، «ابراهیم حسن‌بیگی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه مراسم بزرگداشت و تجلیل مقام معلم و استاد که در این دانشگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت شهید مطهری برگزار شده و به قدردانی از اساتید و معلمان دانشگاه عالی دفاع ملی اختصاص یافت.  
 
وی افزود: بنا بر رویه و رسمی که در دانشگاه عالی دفاع ملی است یکی از دانشجویان سال اول متنی را قرائت می‌کند و در پاسداشت روز معلم خطاب به اساتید دانشگاه آن را قرائت می‌کند.
 
حسن بیگی تصریح کرد: در این مراسم از یکی از برجستگان حوزه علم و ادب همه ساله دعوت می‌شود که امسال نیز از برادر بزرگوار حسین مظفر دعوت شد که با توجه به سوابق ارزشمند ایشان در حوزه تعلیم و تربیت و این که از خانواده معظم شهدا و از معلمین برجسته کشور با سابقه وزارت آموزش و پرورش و نمایندگی مجلس و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام است از بیانات ایشان استفاده کردیم.
 
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره جایگاه این دانشگاه در میان دانشجویان گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به دلیل این که آموزش‌ها و پژوهش‌های آن در حوزه‌های راهبردی است تنها دانشگاهی است که در این حوزه فعال است.
 
وی افزود: با توجه به این که دانشگاه عالی دفاع ملی دارای ماموریت خاصی است تنها دانشگاهی است که به علوم راهبردی به طور ویژه تاکید دارد اما به لحاظ پژوهش‌ها و آموزش‌ها و رویه‌ها و مقررات خاص تنها در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی جزو برترین‌ها در امر تعلیم و تربیت چه به لحاظ آموزشی و چه پژوهشی و رساله‌های دکتری است و اساتید دانشگاهی در سایر دانشگاه‌ها اشاره دارند که این رویه در دانشگاه‌های عالی دفاع ملی بی‌نظیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، عالی ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار