محمدمهدی شرافت مجری اردوزبان شبکه سحر است که از آغاز پخش برنامه "انداز جهان" (میزگرد سیاسی)، اولین برنامه گفت و گو محور سیاسی سیمای اردو در سال 1380، با این برنامه همکاری داشته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، شرافت که علاوه بر اجرای این برنامه، انتخاب موضوع و محورهای آن را نیز بر عهده دارد، آگاهی به مسایل و رویدادهای جامعه را رمز ماندگاری یک مجری در رسانه توصیف کرده و گفت: یک مجری موفق و توانمند باید نسبت به اتفاقات جامعه خود آگاهی داشته و با مطالعه فراوان بر موضوعات مختلف جاری در جامعه تسلط یابد. ضمن اینکه تخصص مجری در حوزه ای که در آن به اجرا مشغول است، نقش مهمی در موفقیت او خواهد داشت.

شرافت که دکترای ادبیات فارسی دارد عنوان کرد: طرح و بحث پیرامون موضوعات روز سیاسی دنیا و به ویژه شبه قاره باعث جذب مخاطب می شود. در این راستا با مطالعه، تحقیق و بررسی روی موضوعی که قرار است مورد بحث قرار گیرد سعی می کنم بر موضوع تسلط یافته و با طرح سؤالات موردنظر مخاطب بر جذابیت برنامه بیافزاییم

وی اطلاعات سیاسی خود را مدیون سال های فعالیتش به عنوان مجری برنامه های سیاسی در رادیو اردو دانسته و آن را یکی از عوامل مهم در پذیرفتن اجرای برنامه میزگرد سیاسی عنوان کرده و افزود: چالش و کشمکش بین کارشناسان برنامه هنگام بحث و بررسی موضوعات سیاسی جذاب روز روز منطقه شبه قاره از پرکشش ترین لحظات برنامه پرمخاطب "انداز جهان" است و باعث می شود بیننده با هیجان بیشتری برنامه را پیگیری کند.


انتهای پیام/


برچسب ها: سیما ، شبکه ، سحر ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.