واقف خیرجیرفتی 10 هزار متر مربع زمین کشاورزی خود را برای ایتام و کودکان بی سرپرست در روستای عنایت آباد این شهرستان وقف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی شریف ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: خانم حیدری واقف خیر اندیش  جیرفتی، به مناسبت میلاد حضرفت فاطمه (س) ، 10 هزار متر مربع زمین کشاورزی خود به ارزش ریالی 500 میلیون ریال را برای ایتام و کودکان بی سرپرست در روستای عنایت آباد جیرفت وقف کرد.

شریف توجه مردم به وقف در سال جاری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: با ثبت این وقف از ابتدای سال تاکنون چهار مورد وقف به ثبت رسیده که بیانگر علاقه و توجه مردم جیرفت به ائمه اطهار (ع) و فرهنگ وقف است.

وی با اشاره به وقف های انجام شده در سال 93 ، افزود: ابتدای سال نیز عذری فاریابی زمینی با مساحت 500 متر مربع و ارزش 200 میلیون ریال در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه با مصرف عام المنفعه به ثبت رسانده است.

شریف خاطرنشان کرد: پردل انجم روز،  نیز در ایام نوروز یک قطعه زمین با مساحت 750متر مربع و ارزش 250 میلیون ریال در روستای دودران منطقه بحر آسمان برای احداث مسجد و حسینه حضرت ابوالفضل (ع) وقف کرده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: یداله فاریابی هم ابتدای سال زمینی با مساحت 500 متر مربع و ارزش 200 میلیون ریال در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه را برای ساخت مسجد حضرت زهرا (س) به ثبت رسانده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مربع ، کشاورزی ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار