کرمان/

همه اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: ولی فقیه مورد حمایت قاطع ملت ایران است و همه اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند و برای پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، حجت الاسلام مجید انصاری در نخستین همایش شوراهای اسلامی شهرستان زرند به تبیین اوضاع کشور پرداخت و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در عرصه جهانی بر اساس عزت ، حکمت و مصلحت شجاعانه وارد میدان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت رابطه دولت و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از روز اول کاری دولت تدبیر و امید ، رییس جمهوری تاکید کرد حرمت دولت، حرمت مجلس است و در همان مراسم تحلیف، لیست وزرا را به مجلس معرفی کرد.

وی با ابراز خرسندی از توسعه ی شهرستان زرند طی سالهای اخیر ، افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری مستمر نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، شهرستان زرند در راستای صنعتی شدن گامهای بلندی برداشته است.

در این همایش استاندار کرمان اعلام کرد: با همکاری نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و دولت تدبیر و امید ، ایجاد منطقه ریلی در زرند پیگیری می شود.

علیرضا رزم حسینی به وجود کارخانه تولید واگن در شهرستان زرند اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیتهای این شهرستان استفاده کنیم و بر همین اساس ، این منطقه می تواند رونق اقتصادی داشته باشد.

وی به طراحی حرفه ای پایگاه اینترنتی، "کرمان مجازی" اشاره کرد و گفت: این پایگاه اطلاع رسانی به منظور وصل کردن کرمانیان سراسر جهان به یک شبکه اجتماعی و جلب مشارکت برای توسعه استان طراحی شده است./س

برچسب ها: حامی ، نظام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.