بحث اسپانسر و حامی مالی تیم استقلال درحالی ذهن وزارت ورزش و جوانان را به خود مشغول کرده است که از یک بانک خصوصی و یک شرکت هواپیمایی معتبر نام برده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از یک مقام آگاه، بحث حضور افراد اقتصادی در استقلال مطرح است و در این خصوص نام پرهام دیده می‌شود، این مدیر که از دوستان صمیمی امیرقلعه نویی است، با شرایط مالی ایده‌آل خود قصد حضور در هیئت مدیره استقلال را دارد ودراین خصوص مباحثی مطرح وعنوان شده است که احتمال حضور مدیر را در ترکیب هیئت مدیره استقلال بالا می‌برد.

گفتنی است، درخصوص حامی مالی استقلال که بخش مهمی را تشکیل می‌دهد و مسئولان استقلال درحال حاضر این حامی مالی نیاز بسیار زیادی دارد به قرارداد یک بانک خصوصی و یک شرکت هواپیمایی اشاره شده است که وزارت ورزش و جوانان با مسئولان این دو حامی درحال مذاکرات نهایی هستند و قرار شده یکی از این دو منبع مالی به عنوان حامی اصلی استقلال برگزیده و معرفی شود.

گفتنی است، قرار شده در این خصوص بحثی مطرح نشود و مسائل مربوط به امور مالی و حامیان استقلال به صورت پنهان باقی بماند و قرار بر این است که تمام مسائل مربوط به امور مالی بزودی و تاآغاز فصل جدید حل و فصل کامل شود.

شایان ذکر است: در خصوص توافق با یک شرکت سیمان‌سازی نیز صحبت می‌شود که مسئولان از مذاکره با حامیان راضی هستند و به زودی یکی از این اسپانسرها بصورت رسمی به عنوان حامی اصلی استقلال معرفی می‌شود.

از طرفی عنوان شده  است که اسپانسر استقلال قرار است در طول یک فصل 45 میلیارد به استقلال یاری رساند و این تیم را کمک کند .
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
yaser
۰۰:۳۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
حرفت و با اب طلا باید نوشت دوست گلم(ناشناس)
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
سالی فقط 2 میلیارد تزریق بشه به رشته بوکس بعد ازیه سال کلی افتخار کسب میشه واسه ایران عزیز-
امافوتبال چیکار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۰:۰۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با این پول میشه چندتا مریض شفا داد ؟ چند زندانی رو آزاد کرد ؟به بچه های بی سرپرست کمک کرد ؟ حیف این پول ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
ای کاش یه کسی بودقید فوتبال رو میزد، این پول فوتبالی ها رو صرف اشتغال ما جوانان تحصیلکرده بیکار میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
صندوق قرض الحسنه مهرامام رضا(ع)درخدمت جوانان تحصیل کرده بیکار.به امتحانش می ارزه یه سربه شعباتش مراجعه کن
آخرین اخبار