وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست ونگاه دولت یازدهم مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در زمینه اشتغال و آبادانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، ربیعی در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز جامع توانبخشی در شهرستان خمین افزود: اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی اجرای پروژه ها نبوده، و مشارکت فعال سرمایه گذاران در این بخش می تواند کمک شایانی به دولت یازدهم در پیشبرد اهداف ترسیم شده داشته باشد.

رییس اداره بهزیستی خمین گفت: مجتمع جامع توانبخشی این شهرستان با 10 هزار متر مربع مساحت در چهار فاز، هشت بلوکه و در چهار طبقه احداث خواهد شد.

خانجانی افزود : برای تکمیل وبهربرداری از این پروژه بیش از 150 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین هزینه خواهد شد.

وی گفت: این مجتمع در دو بخش بصورت شبانه روزی و روزانه به بیماران ام اس، بیماران چند معلولیتی، سالمندان و بیماران روانی مزمن خدمات ارائه خواهد داد.

رییس اداره بهزیستی خمین گفت : فازنخست این مجتمع با زیربنایی معادل دو هزارو 300 مترمربع ویژه بیماران ام اس سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خانجانی افزود : برای تکمیل فاز اول این مجتمع در قالب دو بلوک 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که خیرین نیکوکاربر عهده گرفته اند./س
 
برچسب ها: مشارکت ، پروژه ، اشتغالزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.