در بررسی‌هایی که طی این چند هفته کمیته آموزش عالی مجلس از مراکز دانشگاهی و آموزشی کشور انجام داده است، متوجه شده‌ایم که به شدت از استانداردهای کیفی آموزش فاصله داریم لذا در همین خصوص جلسه‌ای مشترک با مسئولین وزارت علوم و تحقیقات خواهیم داشت.

دکتر جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بررسی‌هایی که در این چند هفته کمیته آموزش عالی مجلس از مراکز آموزشی سراسر کشور داشته است به شدت شاهد فاصله گرفتن از استانداردهای کیفی آموزش بودیم و برعکس توسعه کمی حتی سرعتی چند برابر نیز داشته است. 

وی گفت: بررسی وضعیت کمی و کیفی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی ضرورت رسیدگی به این حوزه را دو چندان کرده است لذا در همین خصوص اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات جلسه‌ای مشترک در محل وزارت علوم روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت در همین خصوص خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: این جلسه به علت همه جانبه بودن رسیدگی به مشکلات آموزش در حضور مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های آزاد و پیام نور برگزار خواهد شد و مهم‌ترین دغدغه اعضای کمیته آموزش عالی احیای کیفی آموزش به دور از توسعه کمی است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار