پایگاه خبری اشرف نیوز گزارش داد به نظر می‌رسد گروهک منافقین که دستشان به خون مردم عراق آغشته است از بازگشت "نوری مالکی" به پست نخست وزیری عراق برای بار سوم نگران است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری اشرف نیوز گزارش : به نظر می‌رسد گروهک منافقین که دستشان به خون مردم عراق آغشته است از بازگشت "نوری مالکی" به پست نخست وزیری عراق برای بار سوم نگران است.

براساس گزارش رسانه‌های وابسته به منافقین ، عناصر جنایتکار این گروهک در اردوگاه لیبرتی در دو دوره نخست وزیری "نوری مالکی" سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

گروهک منافقین از طریق انتشار مقاله‌ای با اسم جعلی "کوثر العزاوی" به خود اطمینان می‌دهد که احتمال عدم بازگشت "نوری مالکی" به کرسی نخست وزیری بسیار زیاد بوده و تمامی آرا و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که وی به این سمت دست نخواهد یافت.

این در حالی است که نتایج اولیه آرای انتخاباتی عراق نشان دهنده پیشتازی ائتلاف دولت قانون به ریاست "نوری مالکی" نسبت به دیگر‌ فهرست هاست.

گفتنی است نخست وزیر عراق در سخنان خود بارها بر لزوم مقابله با تروریسم و اخراج عناصر منافقین و همچنین محاکمه افرادی‌که دستشان به خون مردم این کشور آغشته شده ، تاکید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار