نوزدهمين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي دقايقي پيش با حضور وزير نفت، سفيران چند کشور خارجي،برخي نمايندگان مجلس و سازندگان داخلي و سرمايه‌گذاران خارجي افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ اين نمايشگاه با حضور 800 شرکت خارجي از امروز تا 19 ارديبهشت در محل دائمي نمايشگاه بين المللي نفت برگزار مي شود.

22 کشور فعال و صاحب فناوري در عرصه انرژي، از جمله استراليا، الجزاير، اتريش، بلژيک، کانادا، فرانسه، آلمان، چين، عراق، ايتاليا، ژاپن، کره جنوبي، کره شمالي، مالزي، لهستان، روماني، ترکيه، اسپانيا، سويس، تايلند، انگلستان و... براي حضور در نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي به تهران آمده اند.

عمده شرکت‌هاي خارجي حاضر در اين نمايشگاه در حوزه پيمانکاري، مهندسي مشاور، توليدکنندگان تجهيزات، فعاليت‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي، توليدکنندگان فراورده‌هاي نفتي و سرمايه گذاري فعاليت دارند.

فضاي درخواست شده از جانب 800 شرکت خارجي در اين دوره از نمايشگاه صنعت نفت نسبت به دوره قبل 120 درصد رشد داشته، به طوري که دو هفته قبل از شروع اين نمايشگاه ديگر هيچ فضايي براي واگذاري به شرکت‌کنندگان باقي نمانده است.

در اين نمايشگاه بيش از 1200 شرکت داخلي حضور دارد که داراي زيرگروههاي تخصصي زيادي همچون، پيمانکاران عمومي، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشي وآموزشي، خدماتي (فني و بازرگاني)، بهينه‌سازي مصرف سوخت، پيمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌هاي فناوري، سازندگان تجهيزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و توليد‌کنندگان و صادرکنندگان فراورده‌هاي نفتي، پتروشيمي و شيميايي است.

نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي امسال جزء پنج نمايشگاه نفتي معتبر و بزرگ دنيا به شمار مي‌آيد که قرار است امسال بيش از 40 رسانه بين‌المللي که در ايران داراي دفتر هستند، آن را پوشش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار