بانک "کرديت سوئيس" که به کمک به مشتريان آمريکايي براي فرار مالياتي متهم است به پرداخت جريمه محكوم شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، بانک "کرديت سوئيس"،که به کمک به مشتريان آمريکايي براي فرار مالياتي متهم است، سرگرم مذاکره با وزارت دادگستري آمريکا براي حل و فصل اين مشکل است.

به گزارش پايگاه اينترنتي روماندي نيوز به نقل از خبرگزاري آ ت اس ats سوئيس، شايعات حاکي از آن است که بانک کرديت سوئيس جريمه اي بالغ بر يک ميليارد تا يک ميليارد و 600 ميليون دلار به آمريکا خواهد پرداخت.

روزنامه وال استريت ژورنال به نقل از منبعي اعلام کرده توافقي قريب الوقوع ميان بانک کرديت سوئيس و آمريکايي ها براي پرداخت يک ميليارد دلار جريمه در دست بررسي است.

با اين حساب اين جريمه ممکن است دو برابر جريمه‌اي باشد که شرکت خدمات مالي سوئيس مشهور به "يو بي اس" در سال 2009 ميلادي مجبور به پرداخت به آمريکايي‌ها شد.

اين شرکت مالي 780 ميليون دلار براي حل و فصل ماجرايي مشابه پرداخت کرد و در عين حال هويت برخي از مشتريان آمريکايي را که اين بانک به آن ها براي فرار از ماليات کمک کرده بود فاش نمود.

دادگاه به علاوه کرديت سوئيس را تحت فشار قرار داده است تا به جرم خود اعتراف کند. مذاکرات در حال انجام است و ممکن است طي هفته هاي آينده توافقي صورت پذيرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار