در سال 90 حضرت آیت‌الله جوادی آملی کتاب شریف مفاتیح الحیات را در 800 صفحه برای مخاطبین ارائه کردند و سبک زندگی اسلامی ایرانی که از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز بود در قالب این کتاب برای ملت عزیز ایران اسلامی ارائه شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از حوزه؛مصطفی امرائی با اعلام این خبر، به تشریح ویژگی های غرفه مرکز نشر بین المللی اسراء در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب پرداخت و با اشاره به استقبال گسترده از آثار حضرت آیت الله جوادی آملی در این نمایشگاه، ابراز داشت: معمولاً به طور متوسط در هر نمایشگاه کتاب 5000 نفر از غرفه اسراء بازدید کرده اند و در این دوره از نمایشگاه پیش بینی می شود شاهد بازدیدکنندگان بیشتری باشیم.

امرائی در خصوص عرضه آثار جدید حضرت آیت الله جوادی آملی در نمایشگاه کتاب، گفت: 13 اثر جدید شامل تفسیر تسنیم از جلد 29 تا 32، از مجموعه شرح زیارت جامعه کبیره با نام «ادب فنای مقربان» جلد 9، از مجموعه «رحیق مختوم» بخش سوم این کتاب شامل جلدهای 11 تا 13، کتاب «فرهنگ نامه حج و عمره» و کتاب «نسیم اندیشه» جلدهای 4 و 5 به عنوان تازه‌های نشر مرکز إسراء در اولین روزهای نمایشگاه ارائه شد.

وی افزود: با عنایت به این‌که مرکز نشر إسراء در سال جدید نیز 40 عنوان جدید از آثار  حضرت ایت الله جوادی آملی را برای عرضه به مخاطبین در دستور کار دارد، کتاب «فاطمه(س)؛ اسوه بشر» و «کتاب الأجاره» از مباحث فقهی نیز با تلاش فراوان به نمایشگاه کتاب امسال رسید و در اختیار علاقمندان قرار گرفت که خوشبختانه کتاب «فاطمه(س)؛ اسوه بشر» با استقبال گسترده ای نیز مواجه شده است.

رئیس سازمان چاپ و انتشارات إسراء با اشاره به استقبال زیاد از کتاب «مفاتیح الحیات» نیز بیان کرد: در سال 90 حضرت آیت‌الله جوادی آملی کتاب شریف مفاتیح الحیات را در 800 صفحه برای مخاطبین ارائه کردند و سبک زندگی اسلامی ایرانی که از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز بود در قالب این کتاب برای ملت عزیز ایران اسلامی ارائه شد. این کتاب از زمان چاپ تاکنون 169 نوبت چاپ را در تیراژ 5 هزار نسخه در هر نوبت، به خود اختصاص داده است.

امرایی با اشاره به استقبال گسترده‌ای که از این کتاب وجود دارد، گفت: مرکز نشر إسراء از زمان اولین چاپ مفاتیح الحیات که آن را با قیمت 14 هزار و 500 تومان عرضه کرده تا امروز، با همه مشکلاتی که در حوزه افزایش قیمت کاغذ و سایر مسائل حوزه چاپ بوده است، این قیمت را تغییر نداده تا همگان بتوانند با نازل‌ترین قیمت این کتاب را در تهیه کنند.

براساس اعلام اسراء، وی در پایان از آغاز دومین جشنواره ملکوت در تیر ماه خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال دومین جشنواره ملکوت کلید خورد تا مخاطبین با این طرح آشنا شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: جوادی ، آملی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار