مقامات آمریکا به دنبال اتخاذ اقدامات بیشتری علیه روسیه درخصوص بحران اوکراین هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی ان اچی‌کی،   مقامات آمریکا به دنبال اتخاذ اقدامات بیشتری علیه روسیه درخصوص بحران اوکراین هستند.

 مقامات آمریکا در این خصوص از رهبران بخش‌های تجاری خواسته‌اند از شرکت در یک همایش اقتصادی در روسیه در اواخر ماه کنونی میلادی خودداری کنند. مقامات امریکایی تلاش می‌کنند به خاطر بحران اوکراین بدین وسیله روسیه را منزوی سازند.

یک مقام ارشد کاخ سفید گفت : دولت آمریکا نمایندگانی برای این همایش اقتصادی اعزام نخواهد کرد . وی افزود : کاخ سفید از مسئولان شرکت‌های تجاری خواسته است از شرکت در این همایش اقتصادی پرهیز کنند. دولت امریکا اعلام کرده است در عین حال اتخاذ تصمیم نهایی برای شرکت در این همایش اقتصادی، به شرکت‌های تجاری بستگی دارد اما شرکت در این همایش پیامی غلط به مسکو خواهد فرستاد.

قرار است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این همایش اقتصادی در سن پتزربورگ شرکت کند. این همایش از بیست و دوم تا بیست و چهارم ماه مه برگزار خواهد شد. رسانه‌های امریکایی گزارش داده اند که بسیاری از رهبران اقتصادی از جمله مدیران اجرایی شرکت های مهم تجاری و موسسات از شرکت در این همایش اقتصادی در روسیه خودداری خواهند کرد .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار